Shoppat

Hej Bloggen!
Idag tog jag en trevlig tur på stan med Thessie, en tjej från klassen. Thessie är jätte duktig på det här med mode. Thessie var min personliga stylist förut när jag var mer "inne" och hade event att gå på, som bloggmiddagar till exempel (innan mitt "försvinnande" dåra).
Hur som helst var jag ute efter en bra höstjacka. Har gått runt i fyra koftor och två stora halsdukar för jag frusit så mycket. Så det var liksom dags att införskaffa sig en rejäl jacka. Jag litar verkligen på Thessie till 100% när det gäller fashion så hon fick bli min rådgivare dagen till ära. När vi traskade längs Kungsgatan och förbi Naturkompaniet för alla bitar på plats. I skyltfönstret såg jag denna; och jag bokstavligt föll som en fura! Självklart var detta den perfekta höstjackan. Thessie och jag provade ut några färger och storlekar men tyckte ändå att det var den ljusblåa i den något längre modellen som passade mig bäst. Och så värmer den rumpan så bra också!
Så nu hänger min älskade Henry här bredvid mig och jag vill bara smeka och gosa med honom hela tiden så nöjd är jag :D Visst är han FIN?

Nej hörrni ska käka lite mellis nu och sen när mamma kommer hem har hon lovat att vi ska ner och käka kebab, fyfan vad goott!!
Pussisar!!

Kommentarer
Postat av: johanna

åh va fin färg. själv har jag en rosa

2008-09-24 @ 13:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0