Ordning och reda, pengar på fredag!

Ja, några pengar blir det nog inte.  Fast nu är det städat i köket! Men herremingud vad smutsigt det var, dammigt  mellan burkarna och döda flugor i hörnen. Det var vara bara att kavla upp ärmarna och sätta igång, oj så jag röjde runt i köket, fixa och dona. Swich sa det så var klockan 5 och magen kurrade (trots allt smygätande). Nu jädrans ska morsan bli glad, inte hade hon orkat kravla sig upp till högsta hyllan som jag, inte för att skryta men jag är ju ganska gymnastisk av mig och jag får säga det själv.



Visst blev det fint!?



Grekiskt bergste och Nässlor är mina favotiter i hyllan, men myntan är också riktigt god!


Nej hörrni, bör inte ni också göra lite nytta kanske?
Nu ska jag sätta min framför tv:n med ett rör pringles, shululuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0