Mina favorit drycker

Hej Bloggen! Tänkte lägga ut en liten lista på mina favorit drycker. Enyoj!


1. Vår allas hederliga Magic Crystal hamnar på första platsen! Tror jag aldrig har haft sådanna bra utekvällar och fyllor som med denna utsökta sprit sort. Tips! Blanda ut med Fanta Exotiska frukter för bästa resultat. Kör 50/50 så blir det bäst!

2.På andra platsen hittar vi ölen Sofiero. Jag kör ALLTID på 5,2%. Tips! Käka en påse chips till så bubblare gott i magen på dig.
3.Ett glas mjölk helt enkelt!
4.Jelzin Vodka. Vad ska man säga? Finns i citron smak också men jag kör alltid naturell. Så jävla bra om du vill bli riktigt karatefull! Kör även här bäst med Fanta Exotiska frukter. Eller en 2,5 cider.
5.Kräm.
6.Smirnoff Ice. Jag brukar köpa mina på Ålands båten!


Hoppas mina tips kommer väll till pass såhär dagen före lill-lördag!
Puss på er!! /Smousie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0