Bakislördag

Tjena era gamla järpar!

Dagen inleddes med en härlig bakisbrunch. Äggröra och en kopp kaffe. HAHA not. Pizza på Ciao Ciao såklart. En calzone med extra mycket fyllning. Mums.
Igår var jag och Minna på en fest ute i Farsta. Vi hade köpt några Norrlands Guld och söp oss smått berusade. Eller, i mitt fall ja. Minna ska alltid vara värst. När hon spritt språngande naken började dansa på köksbordet sjungandes Cara Cara Mia tyckte jag det fick räcka och släpade med mig henne hem. Halv fem kom vi i säng efter några spyturer på toaletten. (Fyfan Minna!)

Kvällens höjdpunkt: Minna hade en liten surprise för mig. Eller ja, inte så liten kanske. Hon har slutat röka!!! Är ni inte stolta över henne?! :D Det som är mindre bra är att hon återupptagit snusandet istället. Men som jag alltid sagt; det är farligare med det som är bevisat farligt än det som KANSKE är farligt.


Nej, nu ska jag smussla vidare här hemma! Blir en till bakis pizza när Minna vaknat. (YES!)

Puss eder Smous



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0