VARDAGSLYYYYXXXX

Jag, Smousie Barbara Larsson, såg mig tidigt imorse i spegeln. Och vad såg jag? Jo, ett spöke! Det är inte klokt vad blev man när nu under vinterhalvåret! Många av mina kolegor (andra bloggerskor), använder såkallade bus (brun utan sol) produkter. Därför tänkte jag inte vara sämre än alla andra och gick ner till affären där jag fann just vad jag sökte!

 

Nu ska jag hoppa in i duschen med Pål, sedan ska vi smörja in varandra med mina ny inköpta produkter, så att vi blir bruna och fina! SSOOMMMMMMAAAAAARRR FRRRÄÄÄÄÄÄSSSCCCCHHHT!!!!

hööhö pöööössss på er


Kommentarer
Postat av: en beundrare

ska du smöja in hans snopp också, hihi?

2008-03-28 @ 14:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0