Trött

Hej mina vänner!
Har precis haft omprov nummer 3, alltså tredje omprovet på samma prov. Engelska glosor, men jag fuskade faktiskt och skrev både "sun-sol" och "dog-hund" på handen.. hihi *säg inget*. Jag hoppas verkligen att det gick hela vägen den här gången!!
Sitter i skolans datorsal nu, lunch om två timmar *lääängtar*, har på mig ett par ljus beiga manchester brallor och en vit blus jag lånat av mormor Gärd (har fortfarande inte fått tag på henne. kärring!!). Har lite ont i mina "love handles", byxorna är lite för små.

Aja, hare gött allesammans! :D
Puss och kram Smousie

Kommentarer
Postat av: malin

jag har letat efter beiga manchester byxor jätte länge. vart har du köpt dina??

2008-03-18 @ 10:10:02
Postat av: Gabriella Ivarsson

♥ God morgon! Hoppas du får en bra dag! ♥

2008-03-18 @ 10:14:50
URL: http://gabbgabb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0