Spänd!

Är så sjuuukt nervös. Det är nämligen Let's Dance final! Vem hejar ni på? Eftersom jag är en känd person får jag ej vara partisk så jag måste tyvärr säga att jag röstar på PPPPIIIIPPPPP. Ingen. Fast jag gör det egentligen. Men jag får liksom inte säga det. Ni fattar grejen! Hur som helst önskar jag så innerligt att min favorit vinner :) har satsat jääärnet på live oddset på Tv4. Om jag har fel nu förlorar jag massor med pengar. Tur att jag tjänar en del på bloggen dåra. Men jag behöver nog inte oroa mig jag brukar alltid ha tur med sånt där :)

Stackars Pål baby har suttit inne på toaletten i snart en halvtimme :( måste fråga hur det är med honom. Vi åt en väldigt kryddstark middag och han är rätt känslig för sånt där. Naaw.. Sötis

Aja, ska tillbaka till soffan och tvn! Hörs sen! Får se om min favvis vann sen då! (Fast får ju som sagt inte säga vem det var. Så ni behöver inte tjata, jag ger mig inte!)

PUSS på er! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååhhhh, typiskt att du ska vara så känd.. Ville ju veta vem du hejar på. Men jag förstår, sånna är kändis reglerna..

2008-03-28 @ 22:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0