PROPPmätt

herregud. gard DAMN. jag har ätit fruktansvärt mycket idag, jag gör det alltid i och för sig, men idag var det liksom WOW, brutalt mycket. major mycket!
mina mål idag:
1. frulle; 8 kokta ägg & 250gram smörstekt bacon. till det här ett stort glas cola.
2. mellanmål; en billys panpizza (okej då, två panpizzor.. hihi)
3. lunch; en dunk gulasch soppa, en klick grädde på det, och en tetra röd mjölk.
4. efterrätt; 5 kanelbullar, en konserv fruit coctail.
5. mellanmål; en köbullemacka. yummi! till det en termos kaffe.
6. middag; en långpanna potatisgrattäng, 500gram oxfilé. till det ett stort glass cola och en körsbärs tomat.
7. efterrätt; en banan.
8. fredags-kvälls-snacks; lantchips, cheezecrunches, marabou mintchoklad och coca cola.

jag bokstavligt rullar fram. men men, som jag brukar säga, enjoy life! especially food!
peace out!

`smouuz´


Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha vet ej men den är från presentkuriren.se

2008-03-14 @ 22:28:40
Postat av: Marie

He jdu jag har faktiskt ingen aning om hur man gjorde, jag tror att i stilmallen jag använde från början så var det så automatiskt, går säkert å ändra på.
Ett tips jag kan ge är att gå in på www.designadinblogg.blogg.se där finns allt sånt tror jag å om det inte finns fråga honom så får du hjälp han är jätteduktig =)lycka till..

2008-03-14 @ 22:52:54
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Marie

Nu vet jag, gå in på inställningar å skriv vad du vill kallas för i presentationsrutan (namnrutan) lycka till...

2008-03-15 @ 07:33:05
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Marie

*s* tidig jag är då, du har ju redan gjort det =)

2008-03-15 @ 07:33:43
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Anonym

gå och lägg dig!!

2008-03-15 @ 16:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0