påsk pyssel

Hur börjar man påsklovet på ett bättre sätt än att påsk pyssla? Ingen aning.. hehe
Idag har jag målat ägg. Men blev lite förbannad när jag öppna äggkartongen, ett ägg var skit litet! Jag menar här jag jag betalt för stora ägg, när jag får ett litet plutt ägg! Äh fyfan säger jag bara..



Men efter ett tag kom jag ju på att det var ju ett bebis ägg! Och vem kan vara sur på ett litet bebis ägg!? Säg mig någon? Näe, ingen. Fnissa till lite åt mig själv över hur jäkla sur jag blev först. Men nu kändes det bättre och kunde fortsätta med mitt pyssel. Jag målade massor med ägg, säkert  50 st! Sedan lade jag dom i små korgar och delade ut till grannarna. Oj så glada dom blev!



Senare i veckan tänkte vi ha ägg ätar tävlig! Gissa vem som kommer vinna? *hihi* jag är en jäkel på det där med att äta ägg ska jag säga er, jajamensan! Heja på mig!!

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0