Mys

På söndagar så brukar ju jag och mormor Gärd alltid äta semlor. Men konstigt nog så svarar hon inte när jag ringer, inte på mina sms heller. Tycker att det är riktigt dålig stil av henne! Ne nu är jag arg!

På grund av att mormor inte svarar så blir det en mys dag här hemma istället. Självklart är Pål här, inget mys utan honom! Ganska skönt att bara ta det lugnt idag, är helt slut efter inatt! Vi sov knapp någonting, föräns på morgonen.. Ja som jag sagt tidigare så finns det ingenting som kan stoppa Pål när väl satt igång! Åh det är fantastiskt! Våran sexliv är så jävla bra, både musen och ormen är i bra form just ni och varför inte ta vara på detta!? Jaaaa, jag njuter verkligen!! åååååhhhh...

Tänkte lägga upp dagen outfit, mys kläderna är på!



Grå hoodtröja, HM
Svarta mjukisbyxor, Påls
Grön mössa, Vinterboden
Svarta strumpor, Ica

Nu ska jag äta en banan och sen tänkte jag klippa tånaglarna, var ett tag sen jag gjorde det faktiskt..

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice

2008-03-17 @ 22:11:38
URL: http://barahest.blogg.se
Postat av: mmalin

Haha, underbart :D

2008-03-26 @ 23:24:18
URL: http://mirabal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0