Helt ofattbart!

Jag kan inte förstå att detta har hänt! Någon mycket tragiskt har hänt i Larsson släktet. Vår allas älskade vän Mormor Gärd har avlidit. Det var svårt att identifiera henne pga att kroppen ruttnat.. Som jag tidigare sa så svarade hon inte på mina sms och samtal, då låg hon där död. Kan ni fatta det? Att jag var sur på henne för att hon inte svara.. Jag känner mig så dum. Dödsorsaken var att hon satt en skorpa i halsen och kvädes sedan till döds. Där har hon legat död på golvet i ca en vecka och ruttnat.. Vad ska jag göra utan henne!? Vem ska jag nu prata med? Det här får bara inte hända!! Känner mig skylldig till hennes död, varför var jag inte där och åt skorpor med henne så jag hade kunnat stoppa ner handen i halsen på henne och ta upp skorpan? eller magpumpa henne.. Vad som helst! HON FÅR INTE VARA DÖD! Skulle helst av allt vilja spara hennes kropp och stoppa upp det som man gör med djur, så att jag fortfarande kan ha henne hos mig. Men hennes kropp är för rutten så man skulle ändå inte se att det var hon. Klippte av en tuss av hennes hår som jag ska lägga i en tavla och sätta upp på väggen.. Mina tårar bara rinner, datan är nog snart fuktskadad.. Men det bryr jag mig inte om. Min vita tröja är helt genomskinlig.

Mormor Gärd, må gud vara med dig på din färd uppe bland molnen, så som han är med mig på min färd här nere på jorden. Vila i frid! RIP (Rest In Peace).

Idag ska jag inte göra någonting, bara gråta! Mina ögon är svullna.. Ur min näsa rinner det snor.. Min kropp skakar.. Nu blir det ingen resa upp till Pål, förlåt baby. Men tror inte att sl skulle uppskatta en hysteriskt gråtande Smous på tåget. Ne, du får komma hit! Behöver din närhet, nu nu nu..

Skriver så fort svullnaden från mina ögon försvunnit..


Kommentarer
Postat av: lisen

stackars dig tussen

2008-03-25 @ 13:20:46
Postat av: smousie

Tack för att du bryr dig Lisen, der värmer i hjärtat!

2008-03-25 @ 14:04:22
URL: http://smousie.blogg.se
Postat av: Emelie

Gud, så hemskt. Lider verkligen med dig :(

2008-03-25 @ 16:40:06
URL: http://MLIyeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0