HATA SVANAR!

Ni kan inte ana vad som hände mig idag! Jag och Pål var ute på en liten promenad vid en sjö, jätte mysigt. Vi satte oss på en bänk och bara myste lite. Två svanar kom simmande, dom va så fina.. Dom började gå upp på land och stod och stirrade på oss. Vi skrattade lite och bestämde oss för att gå hemmåt. Då, plötsligt, så sprang den ena svanen efter oss, de försökte bita oss. Pål är snabb så han sprang undan, men jag har inte de snabbaste benen direkt. Svanen hackade på mig ochh bet  mig i hälsenan. FYFAN vad ont det gjorde och jag var livrädd! Trodde att det här var slutet på Smousie Barbara Larssons liv.. Men icke sa nicke, jag är livslevande i skrivande stund och tänker aldrig mer gå nära en svan! ääähh, dom borde skjutas allihopa. Nu till påsk behöver väll alla lite fjädrar? Om jag hinner imorn tänkte jag gå till sjön och skjuta en av svanarna med mitt luftgevär. Sedan plockar jag av fjädrarna och har ett litet fjäderstånd någonstans, lite extra pengar är ju aldrog fel! Sedan kan man ju grilla svanen och äta den till middag! Men jag får se om jag hinner med det.




Puss

Kommentarer
Postat av: malin

mata svanen med en skogaholmslimpa doppad i lite fågelgift. funkar nog fin fint.

bra blogg btw :)

2008-03-19 @ 14:22:38
Postat av: bea

tycker så synd om dig... NOT

2008-03-24 @ 19:51:06
URL: http://joabea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0