Fy Smousie!

Jag ber om ursäkt för den outhärligt dåliga uppdateringen!

De senaste dagarna har jag vart med Pål såklar, pga det så har jag inte haft tid för bloggandet. Men nu är jag här igen! Jajamen. Jag ska snart till ishallen och åka lite skridskor, jätte kul ska det bli. Som jag sagt tidigare så gillar jag konståkning! Ska glida runt på isen lite hade jag tänkt :) Senare så antar jag att jag ska vara med min älskling! oh i miss you baby!  Han är nämligen hos tandläkaren, så jag får vara utan honom i ngn timme, hatar att vara utan honom!! Men tänkte ta mig ett härligt bad nu, raka benen och andra hårbeväxta ställen. Sedan ska jag smörja in hela min kropp så att den blir mjuk och len. Sedan bär det väll av till ishallen..
 
Vad ska ni göra idag?

Kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0