Dagens outfit

Idag har jag på mig en såkallad kroppsstrumpa,dvs ett plagg där tröja, byxor och strumpor sitter ihop. Själv valde jag att sätta på mig ett par vanliga svarta strumpor över för att bryta av lite. Mönstret är ganska så färgglatt och  det tycker jag känns rätt nu till påsken! Kroppsstrumpan kommer nog att vara mitt favorit plagg nu framöver, gillar den jätte mycket! Den framhäver ju även minsta detalj utav min kropp!  



Nu ska jag sätta på mig mina rullskridskor och åka till skolan, ja det är riktigt praktiskt att åka rullskridskor! Snabt går det när Smousie susar fram mellan både träd och hus! Tihi

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: malin

du borde banta, bullf****a på g.........

xoxo you know u love me

2008-03-20 @ 15:53:18
Postat av: Anna Magdalena Philipsson

fyfaro vilket fräsch dress :) förstår inte var du hittar alla fina kläder, jag hittar aldrig något.. buhu stackars mig :(((( neeed some fashion help!

2008-03-20 @ 16:56:26
Postat av: smousie

du malin, jag har hellre bullfitta än fladderfitta som dig!

2008-03-23 @ 21:06:00
URL: http://smousie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0