Dagens outfit

Halloj!
Fick ledigt från skolan idag pga mitt svanbett, det har börjat vara lite.. man ska vara försiktigt med sånt där, kan vara infekterat osv. Därför ska jag inte överantstränga mina ben vilket resulterade att smous fick stanna hemma idag. Ganska skönt ändå!
(Tur att jag har tagit stelkramps spruta iaf!)

Hur som helst, ska med Pål och vinka av honom vid tåget. Som tidigare sagt är det ju min tur att hälsa på honom nästa vecka i och med att jag har påsklov då. Ska bli mys!
För er som undrar varför Pål kan vara hos mig så mycket kommer svaret här; Pål går inte i skolan. Nej ni hörde rätt. Pål har hoppat av för att jobba istället. Han jobbar för tillfället på hans pappas kiosk uppe i Gävle.

Det här har jag på mig idag:

Stor beige tröja, hittad i pappas garderob
Svarta strumpbyxor, H&M
Rosa nagellack, Mavala

Nej nu måste vi lägga på ett kol om vi ska hinna i tid!
Hare!
/Smousie


Kommentarer
Postat av: malin

vad heter färgen på ditt nagellack? tycker nyansen var riktigt käck!

2008-03-19 @ 18:01:36
Postat av: Smousie

hej malin!
nagellacket är i nyansen sweety :D

2008-03-20 @ 15:53:13
URL: http://smousie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0