Besvikelse

Var det någon som kollade på Let's Dance igår? Fy säger jag bara. Blev riktigt äcklad. Danny som brukar vara så sockersöt hade spökats ut till en blond Prince i gårdagens program. Herregud, snart tänker jag stämma sminkarna på Tv4 detta är ju skandal!
Prince? Danny?
Linda åkte ut ikväll. Lite trött på den där finlands-svenskan hon kör med. Hittade en rolig bild på henne:  fniss..

Så snygga är dom banimej inte i Let's Dance. Sverige har så många andra godbitar att bjuda på. Därför tänkte jag lägga ut min topp 3 lista på svenska snygga kändisar:

börjar bakifrån..

3.  Peter Harryson
2.  Bosse "bildoktor" Andersson
1.  Vinnare: Peps Persson

Nej nu ska jag ta och röra på mig, skriver senare!
Puss och Kram, Smous

Kommentarer
Postat av: Helena

Svar: Har ingen aning! Ha en bra fortsättning på dagen!

2008-03-01 @ 14:39:23
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0