Bea, tjejen som aldrig dök upp!

Det är väldigt många läsare som vill träffa mig. Jag bestämde mig för att välja ut en av mina trogna läsare för e träff. Jag valde då ut Bea, hon bloggar även tillsammans med sin vän Joanna. Hon ville också väldigt gärna träffa mig och jag lovade då henne en träff senare i veckan. Bea och jag skulle träffas i lördags på gärdet och ta oss en fika. Där stog jag, redo att möta en av mina trogna läsare, och vad händer? Jo, Bea dyker inte upp! Jag har försökt att ringa henne men hon svarar inte? Jag tycker att det är dåligt av henne att inte dyka upp, när det finns så många andra som ville få den här chansen.. Eller har det hänt Bea någonting? Någon som sett/hört/kännt lukten av Bea så hör av er till mig snarast!

Vet inte hur jag ska göra nu med andra träffar jag lovat ut, till bla Joanna då. Jag vet att du verkligen sett fram emot det här, men tack vare din såkallade vän Bea så känns det inge kul! Näe.. Jag är ledsen över att behövar göra dig besviken Joanna, men vi får bestämma en ny dag att träffas på, blir lite körigt nu i veckan.. Men jag hör av mig till dig!

Hejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0