Avslöjandet

Jag nämnde tidigare Pål som jag träffade på bion för några dagar sen. Ja nu tänker jag berätta vem denna unge man är.

Namn: Pål Swolaski
Ålder: 16 (Ja jag vet att det är "patetiskt" att ha en yngre kille, men han är mogen för sin ålder, och då menar jag MOGEN)
Bor: Gävle
Intressen: Bowling, curling och numera jag *fniss*
Familj: Papi, mami och syster (från kina)
Ursprung: Adopterad från Polen (Därav namnet Pål)
Kompisar: Stefan, Jocke och Mohammed (han har en rolig mustasch, förlåt mig "Mohmi" jag var tvungen)
Favorit band: Tokio hotel

Ni får veta mer om honom senare :)

Jag och Pål är numera ett offentligt par, gratta mig hihi!

Puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0