Smousie Larsson

Hej mitt namn är Smousie Barbara Larsson. Jag hade tänkt att göra en väldigt kortfattad presentation om mig själv, Smousie. Enjoy!

Namn: Smousie Barbara Larsson
Ålder: 17, snart 18 *längtar hihi*
Bor: Stockholm (pga min populäritet kan jag ej utlämna min personliga adress)
Längd: 153 cm
Vikt: 50
Familj: Mamma, pappa, 3 systrar, 4 bröder
Ögonfärg: Blå (har färgade linser ibland)
Hårfärg: Råtta..
Hudfärg: Ljus
Favorit käk: pageti o tjöfäsås (spagetthi och köttfärsås för er som inte humor har) och korv i ugn
Favorit snack: Cheeseballz *yummi*
Favorit bok: Lassie
Favorit ämne: Hemkunskap (BÄST på att göra ostklubbor, recept kommer senare)
Favorit affär: J-store *just lööööv it*
Favorit produkt: Ögonsalva (har extrema eksem ringar kring ögonen, aj)
Favorit film: Lassie the movie
Favorit hobby: Bloggen (såklart)
Favorit tv program: Hjälp (sänds efter Lets dance) och I en annan del av Köping
Favorit dricka: Smoothie ( nästan som Smousie, recept kommer senare)
Favorit artist: Carola Häggkvist feat. Roger Pontare (låt: När främligen viskar mitt namn.remix)
Favorit radiokanal: Lugna favoriter
Favorit djur: Delfin
Favorit frukt: Kiwi och *-frukt
Favorit frukt (torkad): Fikon (magen blir inte glad, hihi)
Favotit bär: Krusbär
Favorit bakelse: Stor semla med extra mycket grädde
Favorit färg: Rosa
Favorit tidning: Frida
Favorit släkting: Mormor Gärd (min personliga blogg coach och assistent)
Favorit plats: Gärdet i Stockholm (Där tar jag min söndags semla med mormor Gärd)
Favorit citat: Att vara eller att icke vara, oh my gosh!
Favorit lek: Burken för dig 1 2 3!
Favorit vän: Karin Mohlander
Favorit kändis: Brittan Spers
Favorit kändis (svensk): Alexander Bard (diggar barret)
Favorit land: Sverige (tryggt och bra)
Favorit godis: Marmeladkulor
Favorit sås: Bea
Favorit sak: Mr rabbit (min mobil)
Favorit ringsignal: Nokia tune
Favorit plagg: Strumpor (Mys)
Favorit smycke: Tåring
.. börjar ni tröttna på mina favoriter? Det kommer mera :) hihi
Favorit dag: Söndag (semeldagen)
Favorit uppfinning: Krutet
Favorit konstnär:  Picasso
Favorit marmelad: Aprikos och den röda kulan
Favorit bad: Sydpolen i förorten S-tälje
Favorit spice: Baby spice
Favorit krydda: Curry
Favorit restaurang: BK
Favorit café: Blue tooth café
Favorit mataffär: Lidl
Favorit tvål: Barnängelns stentvål
Favorit shampoo och balsam: Euroshopper (det funkar faktiskt!)
Favorit reklam: Parlino
Favorit musikal: Mozart on ice
Favorit show: Horse show
Favorit sajt: blogg.se (såklart)
Favorit tuggummi: Hubbabubba
Favorit dokusåpa: Paradise hotel (när kommer det tillbaka?!)
Favorit par: Runar och Tilde de Paula (aaw)
Favorit stil: Skrivstil
Favorit nummer: 23,5
Favorit kroppsdel: Fötter
Favorit idrott: Konståkning
Favotit resemål: Fucking Åmål
Favorit nöt: Cashew
Favorit underkläder: Långkallingar och trosor med rejäl gren
Favorit yrke: Delfinskötare (ovanligt haha)

Det var allt för tillfället, nu vet ni lite om mig och vem jag (Smousie) är :)
Som ni ser gillar jag att favorisera, kan inte låta bli!

Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Jelda

hahah bra skrivet! :D

2008-02-23 @ 23:23:35
URL: http://jeldaa.blogg.se
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

ja då, jag har redan träffat henne en gång tidigare :) Dessutom tvivlar jag på att en äckelgubbe skulle kunna lägga ut så många unika bilder.. där många av dem föreställer samma tjej :)

2008-02-23 @ 23:33:58
URL: http://nevnarien.blogg.se/
Postat av: anna

svar: haha ja det är grymt att härska i en korridor. du skulle bara veta :P

2008-02-23 @ 23:40:55
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha nej men gud vad läskigt!! haha

2008-02-23 @ 23:42:59
URL: http://nevnarien.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar listor

2008-02-24 @ 10:37:05
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Johanna

semlor är gott!

2008-02-24 @ 11:19:53
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: Sara

hahahaha tack för tipset, jag ska försöka.

2008-02-24 @ 22:15:54
URL: http://frankenstina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0