Då var man uppe igen

Hoppas ni har sovit gott! Det har däremot inte jag gjort, jag drömde om en jätte äcklig sak! Här ska ni få höra:
(VARNING FÖR KÄNSLIGA!!)

Jag och min mormor Gärd skulle som vanligt gå och äta våran söndags semla. Men när jag tog första tuggan av semlan, ni vet när man har vart sugen på någonting sådär jätte länge, jag gapade riktigt stort och högg tag i semlan. Då kände jag att det var nogot mer än bara grädde och mandelmassa i! Så sant, där  låg det en hårig liten död mus, i musen var det fullt med larver som höllpå att äta upp musen. Hela min munn kryllade av dessa larvet och jag försöktepanikslaget spotta ut dom. Men icke sa nicke, dom jäklarna kröp ner i halsen. Sedan kunde man se larverna krypa innom mig längs armar och ben. Det var som en litet buckla ihuden som förflyttade sig. Jag försökte desperat att skära upp huden för att få bort larverna, men dom var snabba och hann undan. Det slutade med att jag hade skärt upp hela min kropp, det var blog överallt. Det sprutade upp på väggarna och jag försökte springa till sjukhuset men jag kom aldrig fram... Sedan vaknade jag
                                                                                                                                                       
Nej fy det där var ingen rolig dröm inte!! 
Hade tänkt att äta lite frulle nu, sedan får jag se vad jag ska hitta på under dagen..

Vad ska ni göra idag?

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ursch vilken hemsk dröm!

2008-02-25 @ 10:19:20
URL: http://tjohalia.blogg.se
Postat av: Tessan

Här är en till som haft en 3:e dålig natt, dock ej med sådana drömmar.

2008-02-25 @ 11:13:54
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Fröken D

är ledig så jag ska bara ta det lugnt.. kanske göra nån läxa om jag orkar=) ha det gott!

2008-02-25 @ 11:40:21
URL: http://mjaomjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0