VALBORG IDAG!

Hej Bloggen!
Ursäkta mitt blogg uppehåll men ibland har man liksom soppatorsk, no ideas liksom. Men nu jävlar ska jag snart vara på banan igen! (I know ya have miss me)

Idag är det som sagt valborg, är ledig från skolan för att kunna ladda upp inför kvällen. Jag ska kröka såklart, brasa skiter jag i för det är fjolligt. Däremot har jag köpt lite smirnoff och bacardi breezer. Minna har lovat att ta med lite hembränt så visst ska man nog kunna ordna en trevlig fylla fram mot kvällen. Valborg är min absoluta favorit högtid. En mycket trevlig anledning till att spåra helt enkelt.

Nej hörrni nu ska jag ringa Pål och kolla vad han har för sig, kommer inte kunna träffa honom ikväll tyvärr :( (Pål får inte gå ut på valborg..)

XOXO
/S


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera :D

2008-05-20 @ 11:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0