VÅGA ÖSA PÅ!

För cirkus en halvtimma sedan så kom min mamma med lite smaskens till mig, glass med frukt och chokladsås. Mumma tänkte jag, men hello? Vart är chokladsåsen? Bara några ynka ränder av chokladsås! Asså jag säger då det, mammor.. Ja, hon tjatar jämt och ständigt om att jag ska försöka gå ner i vikt (som ni sett på bilderna har jag ju inte direkt en kropp redo för beach 08), men jag tänker såhär: Man lever ju bara en gång, varför spara på godsakerna? ÖS PÅ! Jag sprang genast till köket och kirra chokladsås i mängder, man kunde knappt se glassen eller frukten där under, hihi det är så det ska vara!

image87

Nu ska jag med Minna (min kusin) på fetaste festen! Ja som sagt var, hon är en riktig partypingla hon! Tänkte följa med och se vad det är hon sysslr med. Bloggar därifrån om dom har någon dator där, annars hörs vi imorn! Yeeeeehhhhaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0