Utflykt

Idag var jag och Pål på en utflykt till förorten, reningsverket i norsborg. Super fint ställe! Jag tyckte att det var riktigt kul att titta på, romantiskt oxå! Vi satt och myste lite i snö/regnet.. Sedan började det kurra i magen och då skulle vi gå mot tunnelbanan för att åka hem o äta. Men påvägen dit mötte vi några härliga kvinnor som bjöd in oss på mat! Gissa om det var gott! Det riktigt bubblade i magen av alla kryddor, ymmii! Vi satt där länge och pratade om himmel och jord. Ja dessa kvinnor hade humor!

image92


Pål är ju lite känlig för kryddor sånt som jag sagt tidigare, så han är instängd på toan ikväll. Suck..

Nu ska jag mosa en banan och pressa lite grapefrukt över den, sedan in i munneeeennn!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah ni är ju bara för roliga! vart får ni allt ifrån? säger bara en sak, ni äger!

2008-04-09 @ 22:10:21
Postat av: Anonym

hahahah ni är ju bara för roliga! vart får ni allt ifrån? säger bara en sak, ni äger!

2008-04-09 @ 22:10:34
Postat av: Anonym

Hahahaha

2008-04-11 @ 09:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0