Minna, min kusinvitamin!

Tidigare idag fick min kära kusin Minna Larsson gästblogga här på Smousie.blogg.se, känns bra att ni får lära känna människorna i min omgivning! Riktig partypingla det där ska jag säga er! Det kanske ni märkte *hihi*
Tycker ni om min nya ide om att låta nära och kära få gästblogga här?

Just nu sitter jag och knaprar i mig lite naturgodis! yummiii  


By the way.. Många har undrat hur jag mår nu pga allt detta med mormor Gärd. Jag mår FRUKTANSVÄRT dåligt! Ibland när jag sitter och brer mackan på morgonen, så brukar jag skära mig i handlederna med smörkniven.. Kan inte begripa att detta har inträffat! Jag brukar också riva mig själv med rivjärnet på benen (lätt att dölja dom långa såren nu på vintern). Nu tänker ni säkert "men vafan, gå och häng dig eller hoppa från en bro om du vill ta självmord!". Men nu är det så här va, jag vill INTE dö! Jag vill bara uppleva den smärta min mormor gått igenom genom livet, och gör detta för att kunna sörja henne på en högre nivå! Jag kommer vara den som känner precis som Gärd gjorde, och därför kan jag känna hennes känslor uppifrån och förmedla dom till resten av Larsson släktet. Jag vet att min, min mormor, Gärd Larsson, kommer att vara med mig dag och natt, i alla stunder. Det kommer vara genom mig hon sänder sina andliga signaler till oss här på jorden.
Så, oroa er inte över mig. Jag har inga tankar på självmord!

Nu ska jag ut på en uppfriskande promenad med Lassie :) seee yaahh

Kommentarer
Postat av: Anonym

smouise rock

2008-04-03 @ 21:49:47
URL: http://barahest.blogg.se
Postat av: Mi

Gott med naturgodis :)

2008-04-04 @ 07:05:35
URL: http://micaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0