Middagen igår

Hej Bloggen!
Igår var ju jag som sagt på blogg middag. Det var riktigt trevligt och mina ostklubbor gick åt i ett naffs! Vi åt en tre rätters middag, lyxigt!, och senare fram på kvällen fick jag i mig en hel drös av ostbågar, chips, chokladtryfflar, kolor, osv. Måste erkänna att det var måttligt stelt i början men efter några vinare var alla glada i hågen. Jag drack som sagt mina öl och många kom fram och hejjade när jag körde ölspelet (själv, eftersom alla andra drack vin. geeks!)
När det var dags för dans plockade jag fram vodkan också. Men de hade ingenting att blanda ut med!! Så det blev till att shotta jääärnet. Av alla bloggare som var där måste jag säga att jag fick i mig mest. Jag är en riktig jävel på att dricka sprit faktiskt!
Hade endast mobilen till att dokumentera kvällen i bild och eftersom mitt minneskort suuger blev det bara en bild från igår tyvärr;
image93
Lilla jag som trodde att det bara var vi bloggerskor fick ju en smärre chock när det kom en massa grabbs också. Men dom var riktigt trevliga! Detta var bordet där jag satt, längst ner till vänster har vi Marcell von Ekenhjärta, stekare.
Jahopp vad ska man mer berätta. Lånade en klänning av mamma. Afrikanst mönster i bruna toner. Det var najs.
Nej ska ut på en prommenad med Lassie! Sen ska jag ringa Pål.

Hare gött :D

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

2008-04-12 @ 13:35:14
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0