longing for summer..

Hej bloggen!
Idag är det fredag och jag har ledigt från skolan. YES! Sitter i mitt rum och kollar ut, holy mother vilket fint väder det är! Tänker tillbaka på sommaren 2007, jävlar vilken bra sommar det var. En av höjdpunkterna var när jag drog på festival. Jag och mina vänner packade väskorna och drog till Hultan och levde vildmarksliv i några dagar. Vilket jävla drag det va!! Är inte det största fanet av rock egentligen, lyssnar hellre på typ Carola, men det här gillade jag. Leriga brallor hade jag varenda dag och stövlarna var alltid fyllda till bredden med sofiero. Minna var med såklart, det var med hennes kompisar jag åkte dit med. I och med det blev det ju ganska hårt festande också som sagt. Men det får man ju räkna med när man är på festival.
Har lite bilder och sånt som jag tänkte visa. (Och ni som känner mig, säg inget till mamma, hon trodde jag var på glasblåsningsläger..)

Första bilden är på två grabbar vi träffade där nere. Riktigt trevliga. De fick flytta in i vårt tält redan första dagen (nu kommer Minna döda mig, för hon haffade en av dom..) hihi! Den andra bilden är en random bild på vad vi sysselsatte oss med.
Haha, just det, en dag när vi skulle hämta pengar i bilen kom det rök från parkeringen. Det visade sig att det var våran bil några gangsters hade satt eld på;  HELL YEAH!

Som sagt, förjävla underbar sommar 07! Nu hoppas jag att denna 08 blir lika bra..

Nå väl, ikväll ska jag kröka. Vart vet jag inte än men antagligen med Pål darling som ska komma till mig senare i eftermiddag. Men nu ska jag äta gröt och mosad banan!

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0