gästbloggare: Minna Larsson

som en trevlig liten fredagstradition ska jag nu blogga än en gång. ikväll kommer den stunden som jag längtat efter så länge. jag ska nämligen på rave. smusslan har tjatat på att följa med men man måste vara 18 för att gå. det serveras ju faktiskt droger där. jag hoppas på riktigt grym trance typ dj scooter, att man haffar någon hottie (inte han ifrån förra helgen... hee. pinsamt) och att det är riktigt jävla grymt. jag anser itne att man ska dricka inför tillställningar som dessa. man måste ju vara ansvarstagande. att ha sex i skummet är inte något jag vill göra om.. dessutom är det itne så bra att blanda ecstacy med sprit. fast det kanske blir så ändå. skummet, here i come!
image101

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men crazy

2008-04-18 @ 17:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0