Gästbloggare: Minna Larsson

tjolahopp mina trogna läsare. partypinglan minna är tillbaxxx!!
jag tänkte nu berätta om helgens vilda bravader. jag började min fredagskväll med mina homies, vi förade började med att föra på donken, magic crystal + fanta = smaskigt. och oj va full jag blev. jag rökte ett halvt paket röda prince till, smaskens. vi blev raggade på av ett gäng gräbbs. torkel och ahmid hette dem. vi sjöng torkel i knipa sången, raden "du är för ful för mig och din morsa går för en hundring" gjorde dem riktigt förbannade så de gick. fan. inte ens ett strul fick man.

efter förfesten drog vi på fekke i råcksta. huset brevid darins. vi såg inte honom tyvärr, ringde dock på dörren. men de svarade inte :( festen var fett drag, jag haffade en kille, vi låg och myste i soffan lite. ja jag behöver väl itne förklara mig mer :P


bild från i fredags, jag har orange nät linne
image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0