Gästbloggare: Minna Larsson

tjolahopp era tokiga stollar! idag är det smusslans (mitt smeknamn till smousie) kusin som bloggar!!!!!!
jag måste säga att jag är lite bakis idag. igår kröka jag faktiskt. jag och mitt gäng kröka hos min kompis. jag hade fixat sprit hemifrån. typ halva min festis flaska var full!!!! vi shotta lite, blanda ut liet med fanta exotiska frukter (bästa sorten, man känner typ ingen sprit smak). jag tog typ 5 shots. sen gick vi ut och rökte. jag röker alltid röda prince. jag visade mina rökringar, ingen annan kan göra det. är typ lika bra som gandalf i LOTR! :D:D:D:D:D:D
festen vi skulle gå på spårade så vi hängde lite i vällingby centrum istället.

nu ska jag bakiskäka på burker K. en whopper meal utan dressing. måste tänka på kalorierna såhär en dag innan sommaren. kram
image85
visst är vi lika, smousie och jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0