Fnissig smousie skriver..

Jag har precis klunkat i mig den första ölen, hej och hå vad det gungar! Jäklar vilket party det är! Alla är så sjukt fulla! det var 4 stycken som hade druckit en öl innan dom kom, dom är typ helt bortom verkligheten just nu! WOOOHOOO!! Fan vad rööjj, Smousie is the shit!

Minna, ja hon ligger just nu i soffan under en filt med någon härlig typ! Men jag har ju min Pål, så jag kan inte krypa under filten med någon. Det suger verkligen.. Aja, jag får mitt när jag kommer hem hihi :P

Kanske kan lägga upp party outfiten imorn, jag vet att jag är dålig på att lägga upp bilder så sånt.. Hm, ska bättra mig! Nä nu måste jag gå o pissa, det rinner ju rätt igenom! Sen är det dags att supa tills allt är slut!


Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0