Blogg middag

Tjaba! Ikväll ska jag och ett gäng andra blogg-tjejer ha en liten middag för att prata om bloggande och allt runt omkring det. Ska bli riktigt mysigt! Det är en så kallad "knytis" och jag ska överraska brudarna med mina ostklubbor (om jag inte råkar äta upp allihop påväg dit det vill säga hihi). Många har frågat efter recept, jag vet att det har varit segt på den fronten men nu lovar jag verkligen att det ska bli av inom en vecka! *promiiisse*
Jahapp vad ska vi göra mer då, krökka såklart! Jag har köpt ett sexpack folköl på ica och fått en halv flaska magic crystal av Minna. Jag kommer bli full!

Nej nu ska hyddan hoppa in i duschen! Ciiiaaaaooo!!


Kommentarer
Postat av: minna

får jag komma trots att jag inte har en egen blogg?

anledningen av min sena kmmentra ärr at jag varti på fesst ock var tvugne att gå hem eftersmo jag var för PAAAACKKKKKKAAAAAaaAAdDD!!

2008-04-12 @ 01:37:41
Postat av: Smousie

hihi minna minna,
det är bara vi kända bloggerskor som får komma. knäppis!
Gud så trevligt vi hade det förresten, skriver ett inlägg om det senare!
Nu blir det bakis pizza mööömmm

2008-04-12 @ 12:10:54
URL: http://smousie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0