Blogg fika

Det är mycket med bloggen just nu. Överallt ska man vara; "Smousie träffa mig!", "Smousie, blogglunch på onsdag?", "Smousie vi måste snacka om nya layouten på bloggen!", "Smousie glöm inte minglet torsdag kväll!"... Som tur är får jag ju så mycket fina kommentarer av er, kära läsare. Vad skulle jag göra utan er? Känns bra att få så mycket credd för något man lägger sin själ i! Hur som helst bestämde jag i allafall träff med en av mina läsare idag. Malin hette hon, vi satte oss på ett fik vid central stationen och jag gav väll henne lite nybörjar tips kan man säga om bloggande. Hon hade själv tänkt att starta en blogg och vill ha mig som sin personliga coach. Vilken ära! Jag berättade bland annat vad man ska tänka på och sånt där ni vet. För oss rutinerade bloggerskor är det inte så svårt, men för en nybörjare på området som Malin kan det vara riktigt knepigt! Känns bra att hjälpa någon som verkligen vill vara som mig! I en tre timmar fikade vi (jag vet, phu..). Jag tog en kopp te och en kokosboll. Malin drack en yoggi yalla och en kanelbulle. Typiskt Malin tydligen.
image95mmmm..
Efter tre trevliga timmar tackade jag för mig. Vi kommer nog träffas mer i framtiden :) gullig tjej.

Just det! Många undrar om sexlivet fortfarande är lika bra när det kommer till mitt förhållande med Pål. Vi har ju varit tillsammans ett par månader nu och några undrar om gnistan svalnat. Men ånej! Det har aldrig varit bättre. En annan bloggerska skulle säkert ha tyckt att det varit intrång på privatliv men jag är inte vilken bloggare som helst. SJÄLVKLART delar jag med mig om sånt! Vad skulle ni annars ha mig till? Men var lugna, jag och Pål har det fortfarande fantastiskt bra. Vi har köpt en ställnings bok nu också så vi provar både det ena och det andra. Nästan så jag får ont i ljumskarna faktiskt *hihi*

Nej hörrni nu är det dags för mig att bege mig hemmåt!

Adiós amigos!
/"Smous"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0