Bakis men partysugen!

Ledsen för dålig uppdatering idag, men jäklarns vad bakis jag är.. Lovade att lägga upp party outfiten, men måste tyvärr säga att jag har blivit förbjuden av Pål att lägga upp dom bilderna. Han tycker att jag är för avklädd.. Nja jag hade ju kläder på mig till en början, men när det var dags att ta bilden på party outfiten hade det mesta åkt av. Smousie goes wild! Ikväll blir det nog party igen, Pål följer med idag. Snutten, han är orolig över att jag ska bli som Minna. Helt crazy asså!
 
Har bestämt träff med Joanna och Bea (Beatrice) den 14/4 på Plattan. Ni vet det blev ju lite struligt förut när vi skulle ses. Men nu är allt löst! Vi ska träffas kl 07.00, lite tidigt kanske. Men jag lät dom bestämma och Joanna tyckte det passade bäst för henne då. Men jag gillar att vara uppe med tuppen, dagen blir ju sååå mycket längre då! Funderar på vad vi ska göra, kanske ta en fika.. Om något äns har öppet då? Annars kan vi ju ta en glass på donken, eller gå en härlig promenad! Beatrice rider ju, så hon har nog en jäkla kondition hon! Jag och Joanna kommer nog att hamna efter hihi vi är ju inte så vältränade. Åh det ska bli så kul att äntligen få träffa er!

Ni andra som tänker "Åh, lyckans ostar! Jag vill oxå träffa Smousie" behöver inte deppa ihop! Jag har all tid i världen för mina läsare. Hör av er till mig så bestämmer vi en tid.
Faktiskt så ska jag träffa en av mina läsare imorn kl. 09.00 i stuvsta. Malin heter hon, super söt tjej! Hon läser min bloggvarje dag och att längtat efter denna stund länge! Även jag är pirrig över att få träffa mina fans in real life!
Visst finns det en risk med att träffa okända människor såhär! Säkerheten är inte på topp. Pål vill att jag ska ta på mig en skottsäker väst och ha batong med mig. Men OM det nu är denna söta lilla Malin som kommer där och ingen terrorist mot kända bloggerskor så kommer ju hon att bli livrädd! Jag får helt enkelt ta den här risken, riskera mitt liv för mina fans!

Nej nu ska jag titta på family guy! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0