1, 2, 3, 4 Smousie är en party-myra

tya! hihi hon är vild kusin vitaminen min :) men jävlar vad hon kan hålla igång! riktigt snyggt linne hade hon på sig på festen också, funtar på att köpa ett likadant fast i turkos, vill ju inte härma för mycket, finns på jc. tufft med en rosa bikini under till sommaren.. får fundera lite :)
måndag igen och usch vad mycket jag har att göra denna vecka! tänkte lägga upp min "to do lista";

1. Shopping med Minna (får se om jag får med mig nätlinnet hem)
2. Besöka mormor Gärds grav med en knippe gräslöks blommor (var hennes favorit blomma.. snyft)
3. Träffa Bea och Joanna
4. Restaurang besök med Pål baby
5.SKOLAN (som har kommit lite i kläm nu i och med mitt bloggande.. men nu ska Smousie vara duktig fram till sommarlovet!)

vad ska ni göra i veckan? usch som ni ser är min proppad! sjukt stressad men jag är ju känd som kvinnan med många bollar i luften så det ska jag nog klara!


SEEEYAAAAH BITCHES! :D

Kommentarer
Postat av: minna

glöm inte att du skulle besöka ungdomsmottagningen! du hade ju illaluktande flytningar, måste kolla upp det smusslan!

2008-04-07 @ 18:52:24
Postat av: Mormor Gärd's Ande

Smousie.... vad är det jag ser? trodde jag skulle kunna vara stolt över mitt favorit barnbarn men istället ser jag att du röker, dricker och förmodligen även går på droger. Vill att du ska ledas av Jesus, inga begär. Förstår att denna förskräckliga värld lockar dig med sina härliga dofter och skrattande, men det är tyvärr inte rätt. Jag hoppas att du förstår att så länge du håller på så här, och förstör ditt liv.. Förstår om det kan ha med min hemska död att göra... Men den Gudomliga sanningen är som så, att så länge du förstör din Guda gåva till liv så kommer inte jag krossa över till den andra sidan - till himlen. Så länge du otuktar och gör Gud, Jesus och världen besviken så kommer jag aldrig komma härifrån. Och livet som levande död är inte roande. Jag vill till himlen, jag vill att Guds varma händer ska leda mig till ljuset, låt Honom göra det, snälla Smousiedarling. Jag ber dig, Gud ber dig och alla Guds barn ber dig att ta tag i ditt liv och låta dig ledas av kristendomens vackra spår. Jag älskar dig Smousie, min vackra ängel.

2008-04-08 @ 11:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0